Muzyka

środa, 14 stycznia 2015

"Moje Kiepskie Życie"

Tytuł dzisiejszego tematu to tytuł 393. odcinka serialu Świat według Kiepskich, w którym to Halina Kiepska opisuje swoje życiu u boku męża Ferdynanda. Tak się składa, że dzisiaj mija pierwsza rocznica mojej wizyty na planie tegoż serialu. Znalazłem się tam dzięki wygranej w konkursie na Facebookowym profilu tego serialu. Trzeba było przebrać się za jedną z postaci w nim występujących. Wybrałem Badurę, ze względu na fizyczne podobieństwo... Dodam, że to nie był mój pierwszy udział w konkursie. Wcześniej przebrałem się za listonosza Edzia. Do ATM Studio zabrałem mojego kuzyna, choć tak naprawdę to kuzyn mojego ojca, z tym, że jest ode mnie prawie 5 lat młodszy. Widzieliśmy się z Boczkiem, czyli Dariuszem Gnatowskim, Badurą (Lech Dyblik) oraz Halinką (Marzena Kipiel-Sztuka). Akurat kręcona była scena rozmowy Ferdka (Andrzej Grabowski) i Kozłowskiego (Andrzej Gałła) na ławce w parku, tzn. w tle dawali tzw. greenbox, park został dodany komputerowo. Walduś (Bartosz Żukowski) jak nas zobaczył to uciekł. Paździocha nie spotkaliśmy, schowała się gdzieś menda... Dodam jako ciekawostkę, że tego dnia, 14 stycznia 2014, o godzinie 10:06 po raz pierwszy w historii świata przekroczyłem granicę mojego województwa. Nigdy nie byłem tak daleko od domu.

Tutaj z Halinką. Ja (po lewej) i tak ma kiepściejsze życie od niej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz